субота, 6 березня 2010 р.

Про коня та краплю нікотину

Вчора на перекурі одна дівчина сказанула банальну та заїзжену фразу про те, що "крапля нікотину вбиває коня". Ніби все як завжди, але тут мені прийшло до голови, що звичайно саме тим і займаються люди, котрі виходять на роботі на перекур. А саме - вони вбивають в собі коня. Навіть слоган - "закури "мальборо", убий в собі коня". Так воно й виходить - людина цілий як кінь коптить над своїм компом, а на перекурі цього коня в собі вбиває.

Окремо для мене цікаві причини такого способу мислення, а саме: чого раніше мені не приходило в голову нічого подібного, хоча фразу чув неодноразово? Думаю, це вплив Віктора Олеговича Пєлєвіна, котрого в критичних дозах я читаю та слухаю останнім часом.

Коли я розповів про це Ольці, їй це сподобалося, і вона сказала мені це записати. Щоби не забути. Чим, я власне тут і займаюся.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прихильники