субота, 6 березня 2010 р.

Linux

Я вже досить давно маю справу з компами, починаючи року так з 1995 напевне. Тим не менше тільки один раз я мав справу Linux, році в 1999, бачив його день чи два та ніколи особливо не займався.

А зараз прийшлося. Та навіть не те щоби прийшлося, але постійна рутинна робота із знайомими речами набридає.

Основною моєю сферою діяльності є 1С:Підприємство, я розробляв або підтримував різноманітні конфігурації починаючи з того з 1997 року. Спочатку це була Бухгалтерія 6, потім ьільш просунута 7.7, останні роки я працюю на платформі 8. Так от, платформа 8 все більше підтримує роботу на Linux, точніше сказати, підтримує роботу серверної частини на linux та може використовувати СУБД, що працюють на Linux, наприклад, PostgreSQL чи IBM DB2. Відповідно, моє бажання ознайомитися із Linux отримало практичну мотивацію.

До слова - я страшенно лінива людина, і ніколи не стану гризти якийсь-там граніт науки, якщо не бачу йому практичного застосування. Так було і з 1С 8 - я почав з нею знайомитися тільки після того, як отримав практичне замовлення на розробку в цьому середовищі.

Звертаю увагу на те, що я ніколи з тим справи не мав, моя логіка та мислення зводиться до віндового даблклікерства. Філософія та концепція системи мені не знайома. Так що почнемо.

Зараз не потрібно володіти якимись мегаособливими знаннями для того, щоби посавити сам Linux. Скачав собі ІСОшку, накатав болванку і читай, аж поки не поставиться. я ставив CentOS/ Вдома, на старій тачці, поставилося все разом із мережухою. На роботі ж мережуха вперто не ставилася, на сайті виробника знаходилися якісь незрозумілі архіви з купою папочок і файликів внутрях, це все треба було якось там make, чи make install, я це все неподужав, і довго юзав Гугля для того, щоби знайти РПМ драйвера. Знайшов десь на задвірках, поставив, запрацювало. Ну, не скажеш що це прямо аж краще сексу, але задоволення, звичайно, ще те. Далі я розбирався з віддаленим доступом до графічної оболонки, настроїв VNC, теж довго там парився з портами, чи що. Люди що пишуть мануали для Лінукса в Інтернетах серед іншог, очевидно вважають, що описувати коли і як перезапустити процес не потрібно - я це мав знати. Тим не менше, все вийшло.

Поки роблю перерву і вертаюся до сексу далі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прихильники